Intermarché

Dit zouden Nederlandse supermarkten ook moeten doen!

In Nieuws, Producten, Shopping by Arianna Ardia-Wenink

Ze zijn er volop maar liggen zowat nooit in de schappen. de Groteske Appel, de Afschrikwekkende Sinaasappel, de Mislukte Citroen, de Bizarre Aardappel, de Misvormde Aubergine, de Lelijke Wortel en nog meer “lelijkerdjes”.  Miljoenen kilo’s worden jaarlijks weggegooid en dat is doodzonde, want ze smaken even goed als hun ‘mooie’ broertjes en zusjes.


De Franse supermarktketen Intermarché heeft een manier gevonden om hun klanten deze ‘lelijke’ groenten en fruit toch in hun mandje te leggen. Kijk de video van dit geweldige initiatief en deel hem als je vindt dat het navolging verdient in ons land.

Intermarche – ‘Inglorious Fruits and Vegetables’ from Goodvertising on Vimeo.

Arianna Ardia-Wenink

Afkomstig uit Florence, ben ik me steeds meer een mug gaan voelen. In mijn vrije tijd vind ik het vooral leuk en lekker om uit eten te gaan, wijn te proeven en culinaire events te bezoeken. Ik hou ook heel veel van koken en mijn gasten te verwennen en te verrassen. Met de Italiaanse keuken natuurlijk, maar niet alleen. Ik kan uren over eten praten en ik vind het leuk om culinair nieuws en mijn ervaringen met jullie te delen.